Cafeaua în șură

Ăsta e rezultatul atelierului de făcut săpun pe care l-am susținut la Stanciova, în 19 iulie. Detalii și rețeta aici. Pentru că l-am făcut în șura Teodorei și am adăugat cafeaua ad-hoc -la sugestia lui Lucian, l-am numit după cum scrie în titlu. E numai-bun pentru dușul de dimineață: energizant și ușor exfoliant.

L-am împărțit așa de repede că nici n-am apucat să-i fac o poză mai acătării. Și pentru că mi-a plăcut așa de mult cum a ieșit, l-am și refăcut acum câteva zile, fiind primul săpun pe care îl refac. N-am putut să mă abțin și l-am îmbogățit cu unt de cacao și de shea, un pic de ulei de ricin, uleiuri esențiale de portocală și un pic de scorțișoară. Rezultatul miroase a… marțipan! Urmează să-l pozez în curând. Până atunci vreau să mai împărtășesc odată cât mă bucur de interesul participanților la workshop. Cel puțin două din participante și-au făcut curaj și-au făcut primul lor săpun! Așadar scopul a fost atins 😉

Stoc: 0 bucăți dar urmează să apară!

Lasă un răspuns

