Cadou de Buy Nothing Day

Pentru că mâine este azi a fost Buy Nothing Day, un răspuns la fervoarea cumpărăturilor de dinainte de Crăciun, m-am gândit că e un bun moment să încep și eu campania de făcut cadouri. În viziunea mea, mai mult decât a nu cumpăra nimic e a face ceva cu proprile-ți mâini, și a oferi acel ceva mai departe.

Așadar, vă fac cadou câteva săpunuri. Următoarele trei comenzi a câte două săpunuri vor fi gratuite, cu transport cu tot, în cazul în care nu mă pot întâlni cu voi personal.

Puteți alege din săpunurile următoare:

Ginger - 6 bucăți disponibile. Click pe poză pentru detalii.

Christmas Cookie - 4 bucăți disponibile. Click pe poză pentru detalii.

Happy Hippy. 3 bucăți disponibile. Click pe poză pentru detalii.

Provence. 6 bucăți disponibile. Click pe poză pentru detalii.

Și pentru ca totul să fie pe față, mi-am lăsat blogul vulnerabil și am scos moderarea comentariilor (vă rog să nu abuzați de asta).

Tot ce trebuie să faci e să  lași un comentariu la acest articol în care să-mi spui numele tău real și localitatea unde trăiești, să alegi două săpunuri din cele enumerate mai sus. (preferabil săpunuri diferite) și să-mi trimiți și pe formularul de comandă datele tale complete (Nume, adresa poștală dacă e cazul și încă odată săpunurile dorite, ca și când ai face o comandă pe bune).

Următorul comentator doritor de săpun va face același lucru , și al treilea la fel. Las ‘jocul’ deschis până se dau cele trei cadouri. Iar pentru ceilalți, fiți pe fază, că vă mai pregătesc și alte surprize!

Bun… deși un cadou se face necondiționat, eu vă anunț totuși ce-mi doresc de la voi, și-anume să faceți și voi un cadou cuiva. Nu un cadou cumpărat, ci unul făcut de voi: o prăjitură, un cântec, un fular, un sfat la ce vă pricepeți mai bine (se cheamă consultanță, parcă). Toți vă pricepeți la ceva, așa că nu vă sfiiți să împărțiți bucuria asta!

Să-nceapă jocurile!

13 responses »

  1. Pai, hai sa intru si eu in joc. Pentru ca mie chiar imi place jocul asta si evident ca voi (mai) face si eu cadouri, neaparat facute de mine. 🙂
    De fapt şi aceste sapunuri intentionez sa le daruiesc.
    Eu aleg Cristmas Cookie, neaparat, mor de curiozitate.
    Iar intre Happy Hippy şi Ginger, cred ca o sa aleg Ginger, pentru ca Happy Hippy sunt doar 3 şi poate mai sunt doritori, sa le ramana si lor.
    Şi eu zic ca merg trimise în acelaşi pachet cu şamponul solid pe care l-am comandat deja. Asta ca sa mai scutim din banii pentru poştă.
    Trimit acum şi adresa.

    Răspunde
  2. „I had a friend named Ginger
    He was a terrible singer.
    He was so fond of his name,
    His jokes carried it same.
    Chritmas came with his name the same,
    Christmas cookies with ‘ginger’ again!?!?
    When on a trip to Provence,
    Ginger didn’t even give me a chance.
    To look and to find something happy and Hippy for
    Constance.

    Throught good and bad he is my friend,
    Even if my socks smell of ginger again.”

    Multumesc de cadou. M-am gandit cadoul meu sa fie poezia de mai sus.

    As dori un sapun cu Ginger si Christmas cookie.

    eu sunt Omul neted (Bogdan N) din Timisoara

    Răspunde
  3. Foarte frumos din partea ta!
    Si eu am fost cuminte azi si nu am cumparat nimic! 😀
    As vrea sa incerc si eu sapunuri de la tine. Eu sunt putin dezamagita ca mi-au iesit cam moi..
    Toate suna minunat, asa ca te las pe tine sa alegi!
    Tocmai am facut niste felicitari de Craciun si pot sa le fac si eu cadou cui vrea. Detalii pe mail – lilidavidis at gmail.com

    Răspunde
  4. Dragut!!!! Poate ar trebuii sa facem toti cate ceva,,,,eu una la sapunuri nu ma pricep….DAAAR…stiu sa fac altceva dragut. Eu as dorii Christmas Cookie si Happy Hippy. 🙂 Am sa le fac, cadou surorii mele gemene! Multumesc! Ma numesc Catalina Radoi din Timisoara

    Răspunde
  5. Catalina, comentariul tau a ajuns un piiiic prea tarziu. Cred ca l-ai scris in acelasi timp cu Lili, dar al ei a ajuns primul. Ca sa nu fie cu suparare, iti dau si tie cele doua sapunuri.

    Duminica placuta va doresc tuturor, si nu uitati sa nu cumparati nimic maine!

    Răspunde
  6. Multumim, Irina!
    Cred ca azi a fost BUY NOTHING DAY, pe 26 nov 🙂

    Răspunde
  7. Asadar, fericitii castigatori sunt……………… (bat tobele) …:

    Terpez Teodor (Christmas Cookie si Ginger)
    Omul Neted a.k.a. Bogdan N. (Ginger si Christmas Cookie)
    Lili David (aleg eu, si aleg un Happy Hippy si un Provence)

    si premiul special pentru cei aproaaaape la timp but not quite :)…:
    Radoi Catalina (Happy Hippy si Christmas Cookie)

    Sa va bucurati de ele!

    Răspunde
    • uuuu de abia astept sa le miros. Sunt tare curios din descriere 🙂

      Răspunde
      • Omule Neted, mi-e teama ca Ginger si-a pierdut mirosul prin Provence. Pentru ca am pus doar putin ulei esential, nu miroase decat foarte discret. In schimb prajitura de craciun se tine tare pe baricade 🙂 Las’ ca vezi tu.

  8. Multumeeeeeesc!!!! Data viitoare voi fi mai rapida 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

