Choco-co

Posted on

Choco-co este un săpun pe care l-am făcut de moft.

De drag.

De poftă.

Așa cum mănânci ciocolata.

Am trecut prin multe chinuri în timp ce-l făceam. Untul integral de cacao pe care l-am folosit (exact, nu am folosit ciocolată din comerț ci chiar untul de cacao pur, nerafinat) s-a topit într-o cremă luxuriantă, bogată, cu miros amețitor de ciocolată neagră. Credeam că va fi nevoie să adaug și cacao pudră pentru a obține culoarea pe care mi-o imaginam, dar n-a fost așa. Doar untul de cacao a fost mai mult decât suficient pentru a-i da exact aspectul pe care mi-l doream: ciocolatos la maxim. Astfel că în timp ce-l turnam mă gândeam că nu mai repet experiența: în timp ce simțurile vizuale și olfactive îmi ziceau că acea cremă neagră și groasă e bună de mâncat și mă îndemnau să bag degetul în ea și să gust, mintea a reușit totuși să mă oprească: era, totuși, săpun.

Un săpun care mi-a mai dat marea bucurie să-l văd că iese exact cum mi-l imaginam. Am țopăit de bucurie în timp ce-l tăiam și vedeam fiecare felie tăindu-se perfect, lăsând la iveală textura cremoasă și surpriza unduirii dungii albe. Și-a păstrat aroma catifelată de ciocolată neagră cu un strop de portocală. Nu miroase ca un gel de duș cu aromă țipătoare de ciocolată, e doar o aromă blândă ce vorbește în șoaptă.

Știu, fac săpunuri cu aromă și aspect gurmand. Am încercat să fac și altfel. Am reușit, dar imediat după am făcut culmea săpunurilor aproape-mâncabile! 🙂

Sper să vă placă cel puțin la fel de mult precum îmi place mie.

P.S.: Da, l-am refăcut, totuși, și a ieșit la fel de fain.

Stoc: 0 bucăți
Ingrediente: Uleiuri saponificate de cocos, măsline, ricin, sâmburi de struguri, unt de cacao; unt de cacao integral nerafinat, unt de shea, ulei esențial de portocale
Gramaj și culoare: Toate săpunurile au, în medie, 100 grame. Totuși, pentru că le tai manual, gramajul poate fi diferit de la un săpun la altul. Toate sunt cuprinse între 85 și 125 g. La fel, aspectul poate fi ușor diferit de la săpun la săpun.
Preț: 10 lei

Comandă!

Lasă un răspuns

