Namah Śivāya – alifie magică, efect anti-inflamator

namah-sivaya1

Ingrediente: ulei de măsline extravirgin și de migdale dulci infuzat cu condimente (turmeric, ghimbir, piper negru, coriandru, scorțișoară, dafin), ceară de albine, uleiuri esențiale (tămâie, lavandă, ienupăr, gernaniu, lămâie, grapefruit, ylang-ylang, patchouli)
unisex
Gramaj: 30 ml
35 lei

Am turnat-o prima data in iarna anului 2013, o iarna plina de magie in viata mea. Prima data, sinergia ueiurilor esentiale s-a creat singura, n-am gandit-o deloc. Iar pentru ca am oferit-o cadou multor persoane si feedbackul a fost de fiecare data peste asteptari, am hotarat sa o refac, si sa recompun – de data asta in mod rational – aroma orientala, calda, misterioasa. Si am reusit. Inca pastrez frantura de hartie pe cate am notat numarul de picaturi din fiecare ulei esential folosit. Note de baza, de mijloc si de varf. Pentru ca da, m-am hotarat ca pe langa efectul antiinflamator al acestei alifii sa ii dau rolul de parfum solid. aproximativ 80 de picaturi de uleiuri esentiale/ 10 ml de alifie. Al doilea lot l-am luat cu mine in vacanta si am vandut cateva borcanase in parcul Gaudi din Barcelona. Si acolo feedbackul a fost deosebit, iar eu ma simteam extrem de mandra de creatia mea. Chiar acesta e motivul pentru care nu a aparut pe blog pana acum: nu am gasit cuvintele si starea cs sa ii fac o descriere. M-am implicat emotional mult prea puternic cu alifia asta 🙂 Insa a venit timpul.

De la început, alifia a fost creata cu intenție de vindecare,are efect antiinflamator datorită condimentelor infuzate în uleiul de migdale și măsline: turmeric, piper negru, coriandru, scorțișoară, dafin. Insă mai presus de acest efect, alifia este un elixir al fericirii, asa îi spun eu. Folosita ca și parfum solid, uleiurile esențiale pure folosite (tămâie, lavandă, ylang-ylang, patchouli, coriandru, ienupăr, lămâie și grapefruit) acționează asupra sistemului
nervos inducând o stare de calm, de bine, alungând stresul. Se poate
folosi ca ajutor în timpul meditației sau a oricărei practici spirituale sau pentru a ne readuce în prezent în timpul zilei, când gândurile și treburile ne copleșesc.

Om Namah Śivāya, mantra hindusă pentru invocarea lui Shiva, încorporează cele cinci elemente: Na- pământ, Ma- apă, Śi – foc, Vā – aer, Ya- eter sau Ākāśa.

Este necesară o cantitate foarte mică ce se poate aplica pe frunte, pe
tâmple (în cazul durerilor de cap) pe incheietura mâinii sau alte zone
de puls – ca și parfum – sau pe orice zonă inflamată care nu
prezintă o rană deschisă. Pentru masajul corpului (muschi inflamati, durere de spate, incheieturi, etc) se amesteca in mana un pic de alifie cu alt ulei de baza (masline, migdale). De asemenea, se poate pune împreună cu o lingură de ulei de floarea soarelui sau măsline în lampa de aromaterapie, pentru a difuza uleiurile esențiale în mediul ambiant.

namah-sivaya2

One response »

  1. Pingback: Summer Sale – reduceri de vară | Săpunuri de la Irina

Lasă un răspuns

