Întâlnirile * Miercuri la Zlatna *

​Știți ce am mai făcut in ultima vreme? Ne-am mutat un pic la Timișoara. Până trece iarna, că a fost cam aspră de data asta.

Cu mine am adus – pe langa copil si lucruri de-ale noastre, o parte din stocul de săpunuri și produse de îngrijire create prin noiembrie- decembrie și câteva borcane si borcănașe cu materie primă, că mi s-a făcut dor sa ma joc. 
Miercuri, în 18 ianuarie, am făcut o prima întâlnire la apartamentul unde locuim acum. Apoi au mai fost doua întâlniri (pe care nu le-am anunțat aici pe blog). 

În rest: gri, frig, proteste, știți voi cum a fost iarna asta. Bine că trece. 

De fapt, m-am luat cu vorba. Scriu articolul ăsta cu rol de invitație la următoarele *Miercuri pe Zlatna*. Am întocmit programul până prin mai, îl găsiți mai jos. Voi anunța și săptămânal printr-un event pe Facebook – acolo anunț și orele exacte și adresa, iar numărul de telefon îl dau la cerere). Dacă nu mă „țin de program” anunț  tot acolo. Un like paginii de fb De la Irina ajută, daca nu ați dat deja 🙂
 Despre întâlnirile de miercuri:

Baby-party la începutul zilei, să mai socializeze și S nițel, dar și noi, mămicile. Baby-party? Adică veniți cu bebeii sau copiii pe la noi; avem (și puteți aduce) ronțănele  baby și kids-friendly, jucării, cărți și acuarele cu care copiii sperăm să se joace. Bem un ceai. Cât putem, vorbim între noi. Cât nu, suntem acolo, cu copiii. Zic de mame, dar desigur că tații, mătușile și unchii sunt bineveniți alături de copii. Cred că e un bun prilej pentru gravidute și mame tinere sa povestească despre experiența sarcinii, a nașterii, alăptării, oricât de scurtă sau lungă ar fi experiența; despre aventurile și provocările vieții de părinte. 
Apoi avem pauza de prânz și siestă (merg cu S. la prânz la ai mei, apoi somnul lui de după-amiază.)

Iar seara vă invit din nou la ceai, povești, sfaturi de îngrijire a corpului și sufletului, de la mine și de la voi; învățăm împreună. Desigur, dacă vreți să vedeți ce am în raftul cu produse de la Stanciova, vi le arăt și recomand cu drag. 

Miercuri, 22 februarie (ultima înainte de Martie, ofer cate un mărțișor special ( o bucățică de săpun Provence) la fiecare achiziție, in limita stocului disponibil. In plus, mai am două „Pachete de iubire si noroc” pentru Ea disponibile.

Comenzile făcute cu livrare în Timișoara pot fi ridicate și de aici, din două un două săptămâni. 
Programul până în luna mai este acesta:

Miercurile:

22 februarie 2017

8 martie 2017 (poate)

22 martie

5 aprilie

19 aprilie

3 mai


17 mai
Să ne vedem cu bine!
P.S.: dacă ați vrea să știți în ce fază va fi luna în acele zile, cât de aproape suntem de echinocțiul de primăvară sau ați dori un calendar circular cu ilustrație de colorat antistress ca să vă notați datele de mai sus si alte date importante pentru voi, menționați la următoarea comandă ca vreti un kalindar și vă trimit un fișierul.pdf al kalindarului Kosmosylvana cu doar doar 8 lei ( nu mai avem exemplare din cel tipărit). 5 lei vor fi direcționați către ilustratoarea cocoșilor, Mona Babescu. Tot ea pictează și plase de pânză, camere sau mobilă, o găsiți aici

Lasă un răspuns

